Tuesday, June 5, 2012

Blurp!

Adakah aku layak geram?
Marah?
Jeles tahap mentibang laut??? 
Ataupun menyampah?? well sapa yang tak menyampah and jeles kan bila kawan mak korang kol mak korang sembang2 cerita pasal anak masing2.. lagi2 bila anak dia kerja doktor gigi! pegawai polis! arkitek! pensyarah! sedangkan anak2 mak kite ni kerja biasa2 jewww..... mak kiter pun balik la dari kerja terkocoh2 cari anaknye nak maklumkan td kawan dia telefon bagitahu anak2 dia semua kerja bagus2.... aku pun tanya la sapa kawan mak tur?
 " ala jiran sebelah umah kita masa duk kat berek dulu'' yoyo oo je mak aku ni gtau..
 Aku pun "owhhh.. sapa? xkenal laa" aku saja jer wat2 xkenal.. 
mak aku pun beria-ria cerita agi " ala anak2 dia yg dulu kawan ngan kamu tu. Tiap2 malam kamu selalu pergi rumah dia"... 
"ooo xkenal laa mak. isk ntah sapa2 jer. xigt la.. da lupa"
 aku tipu lagi padahal aku kenal jer anak2 makcik tu. Tp aku xigt nama dorg.Yang lagi pelik aku pnh bergambar ngan dorg tp bila masa pulak aku berkawan ngan dorg ek. Adakah aku hilang igatan?? Bila aku tgk gambar tu aku rasa umur aku dalam 5 or6 thn. Adakah normal kalau kita xigt zaman2 kite berumur 5 thn? ermm normal kot. Tetapi!! kawan2 zaman aku kanak2 aku masih igt lagi. Cuma dorg berdua tu jer. Anak2 jiran aku. Sumpah aku xigt langsung aku pnh berkawan ngan dorg. Tgk gambar cam mesra xhenggat alam!.. Berbalik pada isu tadi aku wat2 xigt sebab aku sebenarnya jeles!! ah fak arr!! bila tgk dak2 len semua nya berjaya tp aku.. hampeh!!!!......... sbb tu aku benci kalau terserempak ngan kawan2 mak n abah, dorg mesti nak tny aku kerja apa. Tau arr anak korang kerja bagus2. Kadang2 aku xtanya dorg da bagitahu siap2... haktuih arr!!! benci aku!... 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.